HD säger att mangabarnporr inte är barnporr!
och menar att jo då bilderna är pornografiska och bilderna föreställer barn
men att det skulle vara barnpornografi och därmed otillåtet säger HD nej till och lutar sig mot
ordet "fantasibilder":
barn + pornografi = barnpornografi. så enkelt är det, i synnerhet om man bryr sig ett dugg om de barn som blvit utsatta
och alla de som nu riskerar att råka än mer illa ut. Pedofilerna får glada dagar för med dagens teknik är det mycket enkelt för vem som helst att göra om ett verkligt foto på en verklig händelse till en tecknad bild.
"Så här säger Cecilia Wallin Carlsson, jurist hos Uppsalapolisen, arbetar med att utreda dokumenterade sexuella övergrepp mot barn.
Hon uppger att hon stött på fall där liknande material använts för att förmå barn att ställa upp på sexuella handlingar.
– Det som är viktigt att särskilja är ju seriefigurer som är fantasifigurer
från mänskliga. I det ärendet jag stött på var det en mangafilm och det
var tydligt med mänskliga kroppar. Den användes för att förevisa för en
liten flicka på 8 år för att hon skulle ställa upp på handlingarna.
– Lagstiftningen är egentligen väldigt tydlig: om det varit ett verkligt barn eller ett
fotografi på ett verkligt övergrepp som varit förlaga. Med den nya
tekniken är det också är väldigt enkelt att göra om fotografier till
teckningar och då missar vi de verkliga övergrepp, om vi måste bläddra
förbi dessa teckningar, säger hon till Aftonbladet."
"Arino Hiroshi, tecknaren av mangabilderna som domen avser. Han erkänner
själv att teckningarna är pornografiska och föreställer flickor i
12-13-årsåldern."
Simon Lundström hävdar att han inte är "någon sliskig pedofil" trots att han tydligen erkänt i polisförhör att han blir "kittlad" av barnpornografiska mangabilder och trots att han väljer att fotografera sig sälv med rest kön i dotterns små trosor.
Hos Noboytoy kan man också läsa om denna icke sliskiga pedofil
Mer tecknad pedofilporr
(titta på bilderna och ha i åtanke att pedofiler gärna fotograferar sig själva i barns små underkläder)
Hos Atmosphere girl kan man också se hur enkelt det är att göra om verkliga fotografier till mangabilder, till tecknat osv,
Här finner ni ett mycket bra och tydligt inlägg om den sk mangamannen Zimeon Lundström
Domen är en skam för Sverige och ett mycket stort hot mot barn.
Skäms HD och skäms ordentligt för det här kommer att ge ett resultat ni kanske inte orkade tänka er.
Fler som skriver om den sjuka och helt vansinniga domen;
En skandalös dom
Förbannade HD
Fy fan!!!
noboytoy
15 juni 2012 18:12
Vanlig manga är inte barnporr.
Barnporr-manga är barnporr. Det var den typen av manga som Simon Lundström hade i sin dator. Porr där barn blandas in i vuxnas sexualitet och skildras med vuxna mäns syn på barns sexualitet.
Som naturligtvis har lika lite att göra med verkligheten som den manliga porren, där män skildrar kvinnlig sexualitet. Det handlar om manliga och pedofila föreställningar och önskningar om andra gruppers sexualitet.
Barn och kvinnor har tydligen ingen yttrandefrihet när det kommer till hur de skall skildras av män i bild, reklam och film? Män har skaffat sig det tolkningsföreträdet om vad kvinnor och barn skall stå ut med.
Bella
15 juni 2012 18:49
Se där, ser nu att det blev fel ord i länken, det ska jag ändra. var så jäkla förbannad över domen att jag skrev lite för fort...:)Män tror sig idag ha tolkningsföreträde när det gäller det mesta, till och kvinnors känsloliv.
http://ingenmanskvinna.bloggplatsen.se
Rebecka
16 juni 2012 09:18
Bella, bra att du driver och skriver om denna fråga på din blogg! Jag har med dina argument övertygat flera personer som hittills bara sett tryckfrihetsaspekten i det hela. Keep it up!
Jävla sjuka människor - samhället borde istället ha markerat att det inte är okej för vuxna att koppla ihop barn och sex! Det är perverst och har man sådana böjelser så bör man snarast söka hjälp. Vad då konstnärlig frihet? På bekostnad av barn?!
Bella
16 juni 2012 09:22
Rebecka; tack för dina ord och ännu mera tack för att du sprider det.
Det här handlar inte varken om yttrandefrihet eller tryckfrihet, det är något helt annat. Kika in hos NBT, där finns en länk och väl klickat på den finns där ännu en länk till alla bilderna. jag såg dom precis och mår illa nu. Det är barn det handlar om och det är grova pedofilporrbilder på utsatta barn. Så vidrigt att jag inte finner ord.
http://ingenmanskvinna.bloggplatsen.se
Dan
16 juni 2012 13:32
Återigen har den svenska intelligensreserven uttalat sig i en fråga som redan stötts om blötts av de som har störts kunskap i ämnet juridik, HD.
Bella
16 juni 2012 14:30
Dan; din kommentar är så fånig och intetsägande att jag inte närmare ämnar bemöta den men den får ligga kvar här till allmän beskådan då jag ibland finner det vara mycket viktigt att också dumheten får synas.
http://ingenmanskvinna.bloggplatsen.se
noboytoy
16 juni 2012 21:27
Hahah, Dan Banan kommer in och påstår att Bella är en "intelligensreserv". Jag brukar bestämt hävda att det finns inga dummare människor, än de människor som tror att de är smartare än alla andra. Hör du det, Dan Banan?
noboytoy
16 juni 2012 21:30
Bella: lätt hänt. Det är jäkligt mycket manga och pedofilporr nu så det är svårt att hålla reda på allt, samtidigt som man skall debattera med så många pedofila män;)
Bella
17 juni 2012 09:26
Pedofila män och porrskadade gubbar har alla samma enformiga retorik. Tröttsamt och tjatigt och ingenstans i denna retorik finns barnen. nej bara det som ska vara tillåtet för män. Tyvärr har ju många av dom barn och stackars ungar säger jag.
http://ingenmanskvinna.bloggplatsen.se
Emma
18 juni 2012 14:25
Alla vi som stöder yttrandefrihet och Simon Lundström är tydligen pedofiler, så vad för öknamn ska vi ge till Bella och company? Moralkonservativ eller förbudsivrare låter ju alldeles för klent. Fascist kanske? Fascister tycker ju om att kasta folk i fängelse för tankebrott.
Bella Ingen Mans Kvinna
18 juni 2012 14:55
Emma, var någonstans har du läst att någon skrivit att alla ni som stödjer SL och yttrandefrihet är pedofiler? Du får kanske ta och läsa alla inläggen ett par gånger till.
Rebecka
18 juni 2012 21:31
@Emma, när jag läser min kommentar ovan tänker jag att det kanske är den du syftar på och epitetet "Jävla sjuka människor". Men med det syftar jag på pedofiler i allmänhet men även de människor som skapar den här typen av bilder och de som finner glädje i dem, och inte på huruvida man stöder just detta mål eller inte. Då hade jag nog använt en annan formulering. Det är visserligen inte ett särskilt konstruktivt uttalande, men min kommentar ska läsas som en arg monolog som just då speglade min ilska.
Och jag är fortfarande arg när jag tänker på dessa människor!
Rebecka
18 juni 2012 21:51
Tilllägg: För att vara ännu tydligare. De ord jag skulle använda för att beskriva förespråkare av barnporr under förespegling av yttrandefrihet är snarare "naiva, ogenomtänkta, opålästa och oempatiska". Eventuellt också "politiskt korrekta". Ni talar bara om "frihet" och "rättigheter". Låt mig höra er prata även om "ansvar". Jag är nyfiken och idel öra.
Bella
18 juni 2012 22:21
Rebecka; det där med ansvar skulle också jag vilja höra talas om och jag undrar alltid för vems frihet dessa bilder ska finnas. Vem blir mindre fri av att de inte finns. Möjligtvis den sjuka man som ritar dom men för den vanliga svensken som inte vill förgripa sig på barn handlar det inte ett dugg om frihet utan något helt annat.
http://ingenmanskvinna.bloggplatsen.se
Alex
23 juni 2012 03:48
Du verkar ha helt missat faktumet, att alla bilderna Simon friades för klassades som fantasifigurer.
En utav teckningarna, som HD fann mer verklighetstrogen än de andra, dömdes som barnporr (vilket Simon friades för eftersom det har med hans arbete att göra).
Alla argument om att man enkelt gör om riktiga bilder till teckningar är ganska bogus, då man inte bara enkelt kan se skillnad på en teckning och en bild som konverterats till en, men också att sådana omvandlade bilder skulle mer än troligt dömmas som barnporr.
Jag vet inte om du missade detta, eller helt enkelt lämnat ut det med flit, men det är en ganska viktig grej att ha koll på.
Bella Ingen Mans Kvinna
24 juni 2012 00:16
Jag har läst allt som går att läsa om denna suspekta man och hans privata lilla samling av barnpornografibilder och du min vän verkar helt ha missat att de enda som är intresserade av dylika bilder är pedofiler...tänkt på det kanske?

Tittarstorm
24 juni 2012 12:25
Man blandar och ger väldigt mycket när det gäller dessa bilder.
Man hänvisar till yttrandefrihet, till konst eller till att det bara rör sig oskyldiga serieteckningar. Simon Lundsröm beskriver dem som "tecknade av amatörer" och alltså som oviktiga bagateller ur serie- och konstsynpunkt.
Ändå får de så stort utrymme och så stor betydelse för oerhört många i Sverige! Ledarsidorna skriver, kulturmaffian uttalar sig, serieläsarnas organisation(!) uttalar sig, rättsväsendet uttalar sig. Alla har ett stort och gemensamt intresse av att dessa bilder ska få vara tillgängliga för dem.
Ingen av alla dessa organisationer eller instanser har bemödat sig om att försöka besvara frågan om vem och vilka som har intresse av den här sortens bilder! Beroende på vem som uttalar sig använder man sig av en passande motivering men ingen av dem vill nämna det bakomliggande intresset som är själva grunden för bildernas framställning över huvud taget.
Undrar om de glömde den frågan eller om de utelämnade den med flit? :D
noboytoy
24 juni 2012 18:41
Otroligt vilken okunskap Alex och kompani visar prov på. Ändå uttalar de sig så tvärsäkert.
Bilden som skulle ha fällt Lundström hade ingenting med hans arbete att göra. Bilderna var alla hans "privata samling".
Bilderna visar tecknade småflickor som våldtas av vuxna män. De visar inte "figurer" som våldtar "figurer". Men om Alex tycker att bilderna visar figurer, så måste han själv vara en figur.
Josephine
26 juni 2012 11:15
Jag som barn själv, äcklas av människor som du. Jag är 15 år och är glad över att folk får ha sin fantasi, pedofili och hebefili är sexualiteter som människor inte kan göra någonting åt. Låt dem ha sina tecknade bilder, så slipper vi RIKTIGA barn råka ut för hemska saker.
I bilderna framstår figurer, ja. Inte riktiga människor, ingen är utsatt. Spelar ingen roll om man tänder på det eller inte, inga riktiga barn ligger illa ute, så vad är problemet?
Jag älskar manga, anime och spel. Inget skulle vara det samma utan fantasin, den är till för att folk ska kunna göra saker som dem annars inte kan. Människor bör inte bli smutskastade för saker dem inte kan göra något åt, för mig är barnpornografi riktiga barn som blir utsatta, inte en liten seriefigur som jag själv kan teckna hur lätt som helst.
Tack för mig, moraltant. Förhoppningsvis har människor som du dött ut när våran generation kommer fram. Vi bor i Sverige, främja friheten!

Bella Ingen Mans Kvinna
26 juni 2012 12:34
Men lilla du, du har ju inte förstått något alls. Det här handlar inte om vanliga tecknade bilder. Det här handlar om att barn som grupp inte ska framställas pornografiskt. Barnkonventionen talar bla om detta. Din ringa ålder visar att du inte riktigt förstår. Du är ett barn själv men du tycker kanske det är ok att pedofiler får fri tillgång till tecknade brutala bilder där de sliter sönder underlivet på unga tjejer eller små flickor/pojkar? Det du kallar för figurer är ju äckligt likt ett barn med alla attribut ett barn har och dessutom, vet du om att den som tecknat bilderna själv säger att det är barn han tecknat, alltså inga figurer. Utan att känna mig kallar du mig för moraltant, du har ingen aning om den saken och jag skulle inte ens drömma om att kalla dig för korkad tonåring men det ligger nära till hands just nu. Här är heller ingen som blir smutskastad utom de som ägnar sig åt att begå vidriga brott mot barn. Dessutom, vad du ritar hemma hos dig har ingen betydelse men samtidigt, har du tänkt på vilka det är som har ett behov av barnpornografiska bilder? Just, pedofilen eller gillar du själv barnporr kanske? Nej, det tror jag inte att du gör men du bör kanske tänka några varv till innan du kastar ur dig anklagelser. Fortsätt du och gilla tecknat men om du börjar "gilla" barnpornografiska tecknade bilder ska du kanske söka hjälp. Och du, friheten är ett ansvar vi alla har, den innebär väldigt mycket skyldigheter gentemot sina medmänniskor. Friheten är aldrig någonsin ensidiga eller egoistisk och just nu är du ganska ego.
Tittarstorm
26 juni 2012 15:23
Ha ha ah jag är inte lika finkänslig som du Bella utan kallar detta barn för ett ovanligt korkad och synnerligen egocentrisk liten osnuten snorunge som inte borde ha fri tillgång till dator där hon kan förolämpa folk med sina dumma åsikter! Hon är ju inte torr bakom öronen ännu.
Har hon inga ansvarstagande föräldrar som kan lära henne tänka nu när skolan tydligen så skändligt har misslyckats?
Hela hennes barnsliga filosofi bygger på att alla ska få göra som de vill (jmf 3-åringen som stampar i golvet och skriker "JAG VILL") utan att någon ska kunna stoppa henne från att göra dumheter.
Alla ska få göra som de vill, bara Josefin själv slipper bli utsatt!
Jag skulle bli vansinnig om något av mina barn hade sagt något så otroligt empatistört och korkat! Det har de gudskelov aldrig gjort, jag har tydligen intelligenta barn.

Josephine
26 juni 2012 20:34
Vidriga brott mot barn? Inga brott har begåtts.
Det är tydligt att ni inte har någon aning om vad ni talar om,
Ja, jag har ett barn, och jag bryr mig inte om dem har fri tillgång till det. Ni verkar inte ha förstått att dessa figurer inte direkt betraktas som riktiga barn, dvs, personerna som tycker om dessa skulle inte förgripa sig på barn. Finns t.o.m en term ''3DPG'', 3D pig disgusting, roughly translated, riktiga flickor är vidriga.
Det är en helt annan värld som ni äldre damer inte ska yttra er om ifall ni inte har sett hur saker och ting verkligen går till.
Förstår inte alls hur jag är ego. Jag skyddar konstens frihet och andra barn på en och samma gång, medan ni hindrar.
Snarare ni som inte bör ha fri tillgång till datorer, ni bör sitta i någon sunken liten bokcirkel, diskutera hur äckliga och hemska män är och peka ut semesterbilder på småbarn som pornografiskt. Lite vardagssysslor för överdrivna feministtanter.
Är lite bedrövad över hur dumma ni är. Är det ni vuxna som ska skydda oss och se till att vi inte åker illa ut? Ni gör ett förjävligt jobb, är så glad över att han är helt friad.
Finns nästan inget att bråka om egentligen. Ni har redan förlorat, är stolt över Simon. Förhoppningsvis gör ni någon research nästa gång ni klagar innan ni dömmer någonting ni inte förstår er på.

Bella Ingen Mans Kvinna
26 juni 2012 21:01
Ta dig i brasan bruden för är det ngn som inte förstått ngt så är det du. Och dessutom har du ingen aning om vår ålder så snacka inte om den! Däremot av ditt språk att döma samt av dina ringa kunskaper ser jag bara en ung människa vars ego skymtar fram lite väl mycket. En person som gillar att titta på barnpornografibilder är en person med en mycket störd sexualitet och att som du menar att "personer som tycker om dessa" inte skulle förgripa sig på barn visar bara än mer tydligt hur naiv och dum du är. Väx upp för fan och se dig omkring lite. Barnpornografi är inte konst och det borde du begripa annars är det ngt allvarligt fel på dig! Du kanske skulle ta och läsa vad Simons dotter säger om sin pappa förresten....och du fröken lilla, det är inget jag har hittat på...och just nu beter du dig som en korkad tant. Lite blåst och dryg. Är det några som har förlorat så är det barnen men riktigt så långt kan nog inte du tänka. Och jag kan lova dig att det finns många, många som verkligen gjort research och det dom har funnit är definitivt inte trevligt. Se så gå nu hem och klistra upp den fina tecknade barnpornografikonsten på väggen, sen den dag du själv får barn får du komma på ngt riktigt bra för att förklara för barnet vad i helvete det är som sker på bilden. Vuxen man med stor kuk stoppar den i liten flicka...det låter väl fint va. Är det månne ett språk du begriper??????
Josephine
26 juni 2012 23:16
Finns inget mer att bråka om. Du har ingen aning om kulturen du talar om.
Du befann nog inte dig på Uppcon, då vi, över 4000 barn från 10-16 skrek av glädje och hyllade Simon när vi fick reda på att han hade blivit friad.
Vad som är värst är att många av bilderna inte ens visar minderåriga. I Japan så anses det sött att vara liten i växten och ha små bröst. Jag skyddar fortfarande lolicon, men eran syn på det hela är skärrad.
Bella Ingen Mans Kvinna
26 juni 2012 23:26
Och vad i h-vete vet du om mina ev kunskaper? Inte ett smack vill jag påstå!!! Ta reda på lite om pedofiler så kanske du får upp ögonen en aning. Det är på tiden att du vaknar upp. För övrigt så är det inte intressant vad som anses vara sött i Japan. Vi befinner oss i Sverige så vitt jag vet. Oavsett vad som anses eller inte anses tycker tydligen du att det är ok med vuxna män som sätter på små barn för du är väl ändå inte så korkad så du vill påstå att de där tecknade bilderna föreställer vuxna små kvinnor med barnkläder på sig och nallen bredvid. snälla du, så korkade kan du väl inte vara. Har du inga föräldrar som kan lära dig något?

Josephine
27 juni 2012 01:51
Det spelar väl visst en viss roll? Precis som stora bröst och solbrända tjejer är det man dras till här. Det spelar väl ingen roll om dem bär barnkläder och har en nalle bredvid sig? Det är precis det jag menar, du har ingen aning om vad du talar om. Och dina uttalanden säger allt - jag har varit insatt i den japanska kulturen i år.
Ett bra exempel: http://sonohara.donmai.us/data/sample/sa...63bc3e5df9708230.jpg
http://sonohara.donmai.us/data/f07051816...87ef21d6dadebd16.jpg
Denna karaktär är en flicka i myndig ålder. Skulle säkert klassas som barnporr om vissa fick bestämma, bara för att hon är liten i kroppen och platt. Så enkelt är det.
Det blir självklart väldigt svårt att bedömma, men konst är en frihet som inte ska förbjudas. Jag skräms faktiskt lite över hur en vuxen människa kan vara så brutalt omogen, det roligaste är att dumförklarar mig i din egna lilla skrift av konstanta felstavningar.
Spelar ingen roll om karaktärerna ska framställas som barn eller ej, mangan och animen har fått sitt egna lilla universum och dem flesta som attraheras av det här är inte förtjusta i riktiga barn eller kvinnor i huvudtaget.
Väldigt synd att denna värld har människor som du. Det spelar ingen roll vad jag säger - du är inte insatt nog, du har den typiska och blinda synen på saker och ting och du borde yttra dig igen när du lärt dig förstå vad allt detta handlar om. Pengar bör läggas ner på barn som blir utsatta på riktigt, riktiga fängelsestraff och inte någon dum behandling som inte ens funkar. Alla dessa resurser har gått till PÅHITTADE figurer.
Det som är extremt sorgligt med att bli äldre är att man inser hur trångsynta, egoistiska och allmänt dumma vuxna människor som till exempel du är. Detta blir mitt slutord då jag tycker det är fullt onödigt att fortsätta denna diskussion, du har ingen aning om vad du talar om och dessutom, vi vann redan detta.
Bella Ingen Mans Kvinna
27 juni 2012 09:54
Det är ofta du kliver in här och skriver att det inte är ngt att bråka om (obs ngt är en förkortning inte en felstavning) och jag tycker fortfarande du ska läsa på lite angående pedofiler, deras fotograferande samt vad de använder teckningar till. Och jo då det spelar visst roll att flickorna har barnkläder, nalle bredvid sig, hästsvansar i håret osv. Den som inte ser att det är ett barn som är tecknat där är ju dum och när dessutom tecknaren själv säger att det är barn han tecknat...hur förklarar du det? Och fortfarande vet du inget om mina kunskaper, där är du faktiskt alldeles för ung. Personligen skräms jag av att unga människor som du är så hjärntvättade att ni inte kan tänka på egen hand utan måste ha någon visar vägen åt er. Se bort från min blogg nu, du tråkar ut mig med ditt naiva pladder. Schas

Tittarstorm
27 juni 2012 10:19
Ha ha ha ha vilken otroligt korkad liten mänska!
Lilla Josefin tycks anse att det är bättre att vara ung dum än gammal och klok och fortsätter sedan med att berätta att det samlats över 4000 sådana unga och dumma snorungar som hyllat en barnporrinnehavare!
Nåja det är deras och deras barns framtid det gäller. Inte min. Vill de glorifiera barnporrinnehavare så får de väl göra det. i den där egna världen de tydligen lever i. :D
"Det finns inget mer att bråka om" skriver idioten. Upplysningsvis kan jag berätta att det fanns inget att bråka om redan från början men snorungen kom in och ville igång ett litet tonårskrig med vuxna kvinnor. Har väl ingen att bråka med hemma antar jag, inga föräldrar som bryr sig som det verkar.
Nu ska jag sätta mig och läsa en bok som den lilla Josefin skriver om i så nedlåtande ordalag. Det gör jag ofta.
Man lär sig mycket av läsa böcker så jag vill tipsa den lilla skitungen att prova det istället för att bara titta på bilderna. :D
Bella
27 juni 2012 10:27
Asch, jag tror lilla Josephine är kär i mangamannen och tillika barnpornografi-innehavaren. Därför försvarar hon honom med näbbar och klor. En liten daddys girl helt enkelt. :) Unga tjejer är lätta att hjärntvätta.
http://ingenmanskvinna.bloggplatsen.se

Tittarstorm
27 juni 2012 10:55
Tillägg:
Såhär skriver Josefin:
"Ja, jag har ett barn, och jag bryr mig inte om dem har fri tillgång till det."
Om vi, som är vuxna och som har gått i skolan och därmed behärskar svenska språket och dess meningsbyggnad, läser meningen så skriver Josefin att hon har ett barn.
Hon berättar också i samma mening att hon inte bryr sig om "dem" (på svenska skulle man skrivit "de") har fri tillgång till det barnet.
Det är vad som står i meningen som Josefin har producerat.
Förvirrande, eller hur?
"Ni verkar inte ha förstått att dessa figurer inte direkt betraktas som riktiga barn, dvs, personerna som tycker om dessa skulle inte förgripa sig på barn. Finns t.o.m en term ''3DPG'', 3D pig disgusting, roughly translated, riktiga flickor är vidriga."
Här berättar Josefin att de som gillar den här sortens bilder starkt ogilllar riktiga flickor. Dvs att de ogillar Josefin själv. Det tycks vara en inställning hon delar och försvarar.
Den inställningen till verkliga flickor är tydligen något som Josefin skrämmande nog tycker är bra och som lilla Josefin tror skyddar flickor från verkliga övergrepp!
Hon tror att män som äcklas av riktiga människor inte begår övergrepp mot dem!
Hon är alltså totalt okunnig om grunder och förutsättningar för övergrepp och ändå försöker hon diskutera saken. I sin okunskap gör hon det ur ett förövarperspektiv, ett pedofilperspektiv. Man förstår ju att det är hos dem hon hämtat all sin information och man undrar förstås över var Josefins föräldrar befinner sig.
Ja såhär dum kan man alltså vara när man är 15 år och ägnar sin tid åt att leva i en fiktiv overklighet och samtidigt avstå från att läsa böcker.
Skrämmande! Josefin måste ses som en varning till alla föräldrar!
Bella Ingen Mans Kvinna
27 juni 2012 11:20
Ja, hade mina barn uttryckt sig på det sättet hade jag blivit djupt oroad. Nu tror jag lilla Josephine menar att hon själv är ett barn men det gör inte saken bättre och mycket okunnig är hon flickstackarn och därmed också ett lätt offer för män som mangamannen
noboytoy
28 juni 2012 01:00
Josephine skriver:
"Jag som barn själv, äcklas av människor som du. Jag är 15 år"
Sen skriver "Josephine" som förmodligen heter Simon i verkliga livet:
"Ja, jag har ett barn"
En liten "tonårsmamma", ahahahah!!??
"över 4000 barn från 10-16 skrek av glädje och hyllade Simon när vi fick reda på att han hade blivit friad."
Som sagt, det står inte rätt till i knoppen på manga-barnporrmannen.. Nu tror han att han är ett barn, en flicka på 15 år, en liten "tonårsmamma", gud bevare mig, haahah!
hnnng
17 juli 2012 19:25
Jag fullkomligen älskar hur du och dina allierade klappar varandra på axeln i en ångande clusterfuck när Josefin lämnat. För att vara en gammal kärring är du bra omogen.
Bella Ingen Mans Kvinna
22 juli 2012 18:12
Lilla du, vad vet du om min ålder? Och vem här tror du orkar bry sig om lilla Josefine? Det finns viktigare saker att engagera sig i än en dryg tonåring vars intelligens inte sträcker sig längre än nästan räcker.
noboytoy
24 juli 2012 22:09
hnnng är lite putt över att "Josephine" har gjort bort sig gruvligt och dragit iväg som en avlöning på grund av detta. Det är kul att se hur de här..?...pedofilporr-männen alltid skyddar varandras håriga ryggar samt hur deras förakt för "gamla kärringar" (läs: kvinnligt kön över 10 år) yppas i tid och otid. Vi vet att ni ogillar kvinnor över 10 år. Inget nytt alls.